Щодо виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року

Дата: 16.04.2018 16:06
Кількість переглядів: 549

На виконання пункту 12 плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року (далі – План заходів), затвердженого розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017№ 983-р, Плану заходів щодо реалізації в області державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року від 31.01.2018 № 05-11/01.02-08, з урахуванням рекомендацій Мінекономрозвитку України щодо виконання Плану заходів, наданих листом від 20.03.2018 № 3631-06/11752-06 від 20.03.2018, просимо розмістити на власних офіційних веб-сайтах у відповідних розділах нормативну базу та іншу корисну інформацію у сфері захисту прав споживачів. Першочергово пропонуємо оприлюднити:

1) законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема: - Закон України «Про захист прав споживачів», - розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», - розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», - постанову Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», - постанову Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»;

2) зразки скарг про порушення законодавства про захист прав споживачів за зразком, розміщеному на сайті Держпродспоживслужби http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/;

3) пам’ятки і настанови для споживачів в ситуаціях, коли їх права порушуються найчастіше за зразком, розміщеному на сайті Держпродспоживслужби__http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_ Vashi_Prava_Porusheno/85/;

4) аналіз звернень споживачів структурними підрозділами з питань захисту прав споживачів при райдержадміністраціях/виконавчих органах місцевих рад.

У разі потреби в отримані додаткових консультацій з питань виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, просимо звертатись в Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області за тел: 52-83-71.

Також повідомляємо, що у квітні поточного року заплановано проведення навчання для спеціалістів консультативно-інформаційних служб «гаряча лінія» при райдержадміністраціях/органах місцевого самоврядування за участю представників Управління захисту споживачів. Про дату проведення такого навчання буде повідомлено додатково.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь