Щодо виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року
На виконання пункту 12 плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року (далі – План заходів), затвердженого розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017№ 983-р, Плану заходів щодо реалізації в області державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року від 31.01.2018 № 05-11/01.02-08, з урахуванням рекомендацій Мінекономрозвитку України щодо виконання Плану заходів, наданих листом від 20.03.2018 № 3631-06/11752-06 від 20.03.2018, просимо розмістити на власних офіційних веб-сайтах у відповідних розділах нормативну базу та іншу корисну інформацію у сфері захисту прав споживачів. Першочергово пропонуємо оприлюднити:
1) законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема: - Закон України «Про захист прав споживачів», - розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», - розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», - постанову Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», - постанову Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»;
2) зразки скарг про порушення законодавства про захист прав споживачів за зразком, розміщеному на сайті Держпродспоживслужби http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/;
3) пам’ятки і настанови для споживачів в ситуаціях, коли їх права порушуються найчастіше за зразком, розміщеному на сайті Держпродспоживслужби__http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_ Vashi_Prava_Porusheno/85/;
4) аналіз звернень споживачів структурними підрозділами з питань захисту прав споживачів при райдержадміністраціях/виконавчих органах місцевих рад.
У разі потреби в отримані додаткових консультацій з питань виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, просимо звертатись в Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області за тел: 52-83-71.
Також повідомляємо, що у квітні поточного року заплановано проведення навчання для спеціалістів консультативно-інформаційних служб «гаряча лінія» при райдержадміністраціях/органах місцевого самоврядування за участю представників Управління захисту споживачів. Про дату проведення такого навчання буде повідомлено додатково.