Інформація звернення

Дата: 26.11.2021 14:23
Кількість переглядів: 240

У зв’язку з оголошенням на усій території України карантину, надання консультацій громадянам, прийом громадян структурами ВД Фонду проводиться дистанційно, при необхідності особистого звернення – з дотриманням норм індивідуального захисту. Працівники Фонду цінують здоров'я та життя людей, разом з тим, не залишаючи їх без фахової підтримки.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Тернопільській області на час карантину інформування та консультації - за ТЕЛЕФОНОМ або за допомогою засобів електронного зв’язку.

???? Телефон "гарячої лінії" - (0352) 52-72-21

???? Телефон відділу організаційної роботи та документообігу управління : (0352) 43-00-44

???? Електронна адреса: te@fssu.gov.ua

???? Поштова адреса: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області, вул. Микулинецька, 3А, м.Тернопіль, 46006.

 

  • Для зв'язку - відділення:

(для прикладу)

Бережанське відділення управління ВД ФССУ:

Поштова адреса:  Бережанське відділення управління ВД ФССУ

вул.Шевченка, 55а , м. Бережани, 47500

Тел відділення: (03548) 2-18-74, 0964654366

Електронна адреса: bere.te@fssu.gov.ua                               

 

Звертаємось до застрахованих осіб, потерпілих на виробництві, яких цікавлять ті чи інші питання – телефонуйте, звертайтесь безпосередньо до працівників районних чи Тернопільського міського відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області. Якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не вирішується –  телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області на гарячу лінію (0352)52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу спеціалісти дадуть вам грунтовне роз’яснення згідно законодавства.

Громадяни можуть отримати відповіді на свої запитання, надати пропозиції щодо покращення роботи Фонду, а також повідомити про можливі зловживання його посадовими особами.

Приймаються телефонні дзвінки управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п'ятницю - з 8.00 до 15.45. Звернення на телефонну «Гарячу лінію» відразу опрацьовують, а та інформація, яка потребує додаткового опрацювання, надсилається на розгляд структурним підрозділам управління виконавчої дирекції Фонду, його відділенням, відповідно до компетенції. Працівники управління інформують та консультують заявників з актуальних питань щодо норм законодавства у сфері соціального страхування; проводять аналіз змісту звернень заявників; інше.

Обробка персональних даних звернень громадян, які надійшли на гарячу лінію, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь