Інформація звернення

Дата: 26.11.2021 14:23
Кількість переглядів: 13

У зв’язку з оголошенням на усій території України карантину, надання консультацій громадянам, прийом громадян структурами ВД Фонду проводиться дистанційно, при необхідності особистого звернення – з дотриманням норм індивідуального захисту. Працівники Фонду цінують здоров'я та життя людей, разом з тим, не залишаючи їх без фахової підтримки.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Тернопільській області на час карантину інформування та консультації - за ТЕЛЕФОНОМ або за допомогою засобів електронного зв’язку.

???? Телефон "гарячої лінії" - (0352) 52-72-21

???? Телефон відділу організаційної роботи та документообігу управління : (0352) 43-00-44

???? Електронна адреса: te@fssu.gov.ua

???? Поштова адреса: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області, вул. Микулинецька, 3А, м.Тернопіль, 46006.

 

  • Для зв'язку - відділення:

(для прикладу)

Бережанське відділення управління ВД ФССУ:

Поштова адреса:  Бережанське відділення управління ВД ФССУ

вул.Шевченка, 55а , м. Бережани, 47500

Тел відділення: (03548) 2-18-74, 0964654366

Електронна адреса: bere.te@fssu.gov.ua                               

 

Звертаємось до застрахованих осіб, потерпілих на виробництві, яких цікавлять ті чи інші питання – телефонуйте, звертайтесь безпосередньо до працівників районних чи Тернопільського міського відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області. Якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не вирішується –  телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області на гарячу лінію (0352)52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу спеціалісти дадуть вам грунтовне роз’яснення згідно законодавства.

Громадяни можуть отримати відповіді на свої запитання, надати пропозиції щодо покращення роботи Фонду, а також повідомити про можливі зловживання його посадовими особами.

Приймаються телефонні дзвінки управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п'ятницю - з 8.00 до 15.45. Звернення на телефонну «Гарячу лінію» відразу опрацьовують, а та інформація, яка потребує додаткового опрацювання, надсилається на розгляд структурним підрозділам управління виконавчої дирекції Фонду, його відділенням, відповідно до компетенції. Працівники управління інформують та консультують заявників з актуальних питань щодо норм законодавства у сфері соціального страхування; проводять аналіз змісту звернень заявників; інше.

Обробка персональних даних звернень громадян, які надійшли на гарячу лінію, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь